lunes, 22 de abril de 2013

CATAVENTO DE POEMAS INFANTÍS (II)



PALMIRA G. BOULLOSA   (Vigo, 1941)


ARROLOS


O meu neno está no berce,
     os olliños vai pechar,
canta o moucho, cae a noite,
     o meu neno dorme xa.
                       
                    *

Miña meniña pequena,
     tesouro da súa nai,
durme loguiño, meniña,
que che canto o anainai.



TRABALINGUAS


Porque sabes que che quero,
queres que che queira máis.
Quéroche máis que me queres,
¿ que máis queres, queres máis?
                       

                     *


- Podador que podas parra,
      ¿ti podas parra
   Ou parra podas toda?
- Nin podo a miña parra,
   nin a miña parra podo,
      que podo a parra
     do cura de Lodo.
 



MENTIRAS


Sementei na miña horta
a semente dun repolo,
Que me naceu unha ovella
cunha pataca nun ollo.
                     

                 *


Aló enriba naquel monte
teñen un porco colgado,
e os que queiran chourizos
que lle tiren polo rabo.




 (Do libro Cando o Rei por aquí pasou. Libro do folclore infantil galego. Ed. Xerais. 1997)