miércoles, 17 de julio de 2013

CATAVENTO DE POEMAS INFANTÍS (XXI) Mª Victoria Moreno



 MARÍA VICTORIA MORENO  (Valencia de Alcántara, Cáceres, 1941 – Pontevedra, 2005)





¡XA NON TEÑO MEDO!    (fragmento)

Eu durmo na bufarda
porque son malo,
porque esperto de noite
e porque falo.

       Mais mamá dixo
       que podía chamala
       de ser preciso.

*  *   *

Anque os primeiros días
pasei ben medo
coas sombras, cos ruídos
e co silencio,
      
       souben axiña
       que a noite é unha festa
       moi divertida.

              *  *  *
Cando a nai mata as luces
nace un silencio
que é redondo e escuro,
mais non dá medo

       Cómpre afacerse
       e as faíscas e as voces
       logo aparecen 

                   *   *  *

O reloxo da sala
óese ao lonxe
e eu agardo entre as sabas
que cante as doce,

       para que saian
       os diabriños que viven
       na miña casa.

                        *  *  *

No armario máis pequeño
teño tres gatos,
un canciño de seda
e dez lagartos.
       Dormen de día
       e polas notes traman
       mil ousadías
                       
                                                       (Continuará na próxima entrada desta autora.)

  




                              (Do libro Eu conto, ti cantas…, editado por Edicións Xerais. Col. Merlín, 2005)