domingo, 25 de octubre de 2015

ESCAPARATE POÉTICO (LIX). Mª Carmen Caramés Gorgal




                             Mª  CARMEN CARAMÉS GORGAL (Santa Comba, 1966)



Ás  veces na norte allea emerxe a propia norte
coma unha mofa macabra
e sinto o gume afiado do seu bafo
en cada volta que a chave dá na pechadura
 -nada me paraliza máis ca ese son perverso-.

A cada paso que se achega prepárome
Mª Carmen  Caramés  Gorgal
para a estocada mortal,
sen implorar,
sen mendigar,
sen resistir…
Pero pasa, caprichosa,
e perdóame a vida –ou quítama-
outra vez.





Non coñecedes a miña dor
e xulgades aínda o meu silencio.
O meu silencio,
que non é máis que a parálise axial
que provoca o medo
invadindo o líquido esencial,
atoando a gorxa.





Ás veces esperto e sei que existo
porque non me resigno a esta carestía
de vivir en estado de sitio
permanentemente.




Eu non sabía que no reverso da paixón
medraba un becho infecto,
un zume docemente envelenado
que oxida
e corrompe
e desvirtúa a transparencia
da palabra e do xesto
dende dentro.

Eu non sabía da perfidia que se agocha
na cegueira irreversible dos covardes.



                                                                             

                                                                                                                                                                                                                                                       Á miña avoa materna, Lisa de Sancalvo



Ninguén debullou nunca o tempo coma ti.
No mandil van caendo as horas vastas coma grans,
os días, como espigas.

Viches como quedan as mans
escachadas como a terra pola seca?
Pero, que se pode facer cunha cesta de espigas
e un carozo
nada máis ca debullar?

Aínda que eu ben sei
que ti querías un “cuarto propio”,
coma Virginia Woolf.




                             
(Do libro Dos días escuros, XVII Premio Johán Carballeira do Concello de Bueu. Editado por Edicións Xerais. 2015)






                                                                 Presentación de  Dos días escuros en Santa Comba.