domingo, 18 de octubre de 2015

DARDO POÉTICO (XXVI). "Oda a un neno sen rostro" : un poema de Antonio García Teijeiro.




            
                              Oda a un neno sen rostro




            Porque as ondas do mar
                                    non poden bicarte
                                    só poden chorarte


           Non hai tantas bágoas
                                   que poidan mollar
                                   a voz para amarte e
                                   na luz anegarte.


          Porque a escuma do mar
                                   ben negra de espanto
                                   non pode abrazarte
                                   nin pode arrolarte
                                   nin pode bicarte...
                                              só pode  soñarte!







        Porque ás areas
                        lles doen as sabas
                                    que cobren os prantos
                 e tremen as mans
                         as mans que puideron...
                                                          puideron salvarte!

      Por iso, meniño,
                              eu quero apreixarte
                              eu quero chorarte
                              eu quero bicarte

          Por iso, meniño,
                              eu quero arrolarte
                              eu quero vingarte
                              eu quero lembrarte
                                          mais...
                                                      non podo salvarte!
                                      
                        

                   
                                           


                                                                                             ANTONIO  GARCÍA  TEIJEIRO