sábado, 7 de noviembre de 2015

DARDO POÉTICO ( XXVIII ) LA NOVENA SINFONÍA. Juan Carlos Martín Ramos



 Estaba na miña casa. Pasou por diante da mesa na que traballo co ordenador. Viu unha figuriña que leva comigo máis de trinta anos.
     
               O meu amado Ludwig Van Beethoven.
     
     


            E deixoume un papel escrito no que dicía:

             
     “Cuando vi anoche, junto al ordenador, la figurilla de Beethoven, pensé que era urgente enseñarte uno de los poemas que aquí te dejo.
     Luego no te dije nada, porque la noche nos llevó por otros derroteros y hoy, al volver a verla, me ha vuelto a asaltar la necesidad de que este poema se quede en tu casa (…)

     

     
     En efecto, xunto a un par de poemas compañeiros seus, segundo as súas propias palabras, estaba este fermoso poema chamado “LA NOVENA SINFONÍA”.
     
     Un dos moitos detalles cos que esta persoa, gran poeta, Juan Carlos Martín Ramos, pode sorprenderte e permitir que sexas un pouco máis feliz.
 
Juan Carlos Martín Ramos
     
     Encantados estamos en Versos e aloumiños de publicar estes versos que homenaxean a quen considero o compositor que me chega máis fondo e que me aperta tantas veces coas súas sinfonías e coa impresionante música de cámara.

     Grazas, Juan, por tan delicado agasallo, que quero compartir  cos lectores e lectoras deste blog-revista.




     E agora podedes gozar dun acontecemento singular: un coro de 10.000 persoas en Xapón, nun estadio deportivo, cantan a "Oda á alegría" de Schiller, que pertence ao 4º acto da "Novena Sinfonía" (Coral) de Beethoven.
     Espectacular e emocionante.