viernes, 22 de febrero de 2019

CATAVENTO DE POEMAS INFANTÍS (LXXI): "Poemas con canela", de Miguel Anxo Romero







MIGUEL ANXO ROMERO

Ilustracións: Leandro Lamas

Poemas musicados por Bárbara Mourelo



Don Saltón, na campía,
éche todo un campión,
salta trevo e margaridas
Miguel Anxo Romero
entre grande admiración.

Don Caracol, moi pasmado,
   recoñécelle o tesón.
Dona Oruga, moi teimuda,
   chúfalle ser tan guasón.

Son Saltón, elegante,
chouta sen preocupación,
dando chimpos de xigante
causa grande admiración.

Todos gaban a afouteza
   dese grande corazón
mentres el segue choutando
   fachendoso e fortachón.





Viña o comboio cantando
   na raia de Portugal,
e aínda que eu fago mal,
  acompañábao asubiando.
Viña enchoupando de fume
   os ventos da miña aldea,
e anque cheira que alcatrea,
  gustábame aquello arume.
   Viña moi parsimonioso
   cun musical chucuchú,
 que facía moverme o cu
e ao velo estaba orgulloso.
Viña, en fin, de cando en vez
   o comboio pola terra.
E agora que xa non berra,
  lémbrame a miña nenez.




Heivos contar dunha amiga
   unha historia interesante
que debaixo dunha pedra
   atopou un elefante.

Os expertos máis famosos
pensaron que era un mutante
   e levárono de mostra
para un museo importante.

Pero o bicho esmorriñaba
se non tiña á nena diante,
Miguel Anxo Romero e Leandro Lamas
   todo o día inapetente,
tristeiro e de mal talante.

Mais deron coa solución
cunha amizade constante
traballando cada día
coa rapaza de feirante.





O ratiño roía,
escoitábao furar,
eu deitado na cama
a medio durmitar.
O ratiño alí estaba,
tacatá a traballar,
eu ao axexo agardando
para podelo cazar.
O ratiño saía
e botaba a correr.

Mais eu xa neses intres
durmía a todo pracer.







                        (Do libro Poemas con canela, editado por Edicións Embora, 2018)