martes, 29 de marzo de 2022

Relatorio de Antonio García Teijeiro, "A poesía dende a miña voz", nas Xornadas GÁLIX. "Desfacendo a raia".

María Canosa inicia o acto do relatorio



Os días 15 e 21 de febreiro tiveron lugar as “Xornadas GÁLIX. Desfacendo a raia”, desta volta dedicadas á poesía que se fai para as nenas e os nenos en Galicia.

Co nome de Poesía cargada de futuro para as futuras xeracións, reunímonos en varias palestras mulleres e homes que levamos xa un bo tempo escribindo para as crianzas e a mocidade.

 




Eu tiven a fortuna de ser presentado e conversar coa escritora, querida e admirada, María Canosa, con quen sempre é un pracer compartir un acto calquera.

 

O meu relatorio, A poesía dende a miña voz, consistiu fundamentalmente en falar de como descubrín a poesía, tras unha formación de costas a ela, como comecei a ler poetas que me deixaron pegada dende o principio e como todo iso marcou a miña vida. Contei, tamén, a introdución dos versos nas miñas clases e a diferente evolución da poesía castelá á galega e a necesidade que me levou a escribir poesía infantil a partir da utilización nas aulas de Os soños na gaiola, de Manuel María.


 

Tras o relatorio, iniciamos María e mais eu unha conversa sobre os temas tratados, todo salferido por poemas meus e alleos.

 

Moi necesarias estas xornadas de GÁLIX, porque se a literatura infantoxuvenil precisa visibilidade, non digamos a poesía e mais o teatro.

Un acerto, pois, da direccción desta asociación que traballa firmemente a prol da literatura galega.

No vídeo que segue a esta información, podedes atopar a miña intervención completa.