jueves, 21 de abril de 2022

ENCONTROS 2022 (3) No IES "Ribeira do Louro" (Torneiros, O Porriño)

 



Onte, 20 de abril, tiven o pracer de visitar o IES “Ribeira do Louro” en Torneiros, O Porriño.

Agardábame o alumnado dos segundos da ESO para falar e compartir cos rapaces e rapazas certa traxectoria poética e que lles falase da miña Triloxía do mar.

 


Así que parolei da importancia que a poesía tivo e ten na miña vida, como me axudou a rebelarme contra o que me oprimía, os mundos que fun descubrindo a través dela e a necesidade de que estea presente nas vidas das persoas.

 

Linlles poemas de Rafael Alberti ( o seu poemario Marinero en tierra espertou a miña paixón polo mar literario), dos meus libros e fíxenlles un xogo poético.

 


Eles prepararon unha bonita presentación de min e recitaron poemas dalgúns dos meus libros.

Na parte final do acto houbo preguntas ben interesantes. 


Preguntáronme pola relación persoal entre ser poeta e ser mestre (“estar entre nenas e nenos fixo que eu me dedicase a escribir literatura infantil e xuvenil”), canto tempo me levaba escribir un libro (“tempo indefinido, porque eu comezo a escribir na cabeza antes de pasar ao papel”) ou que lle diría a alguén que quere escribir poesía (“insisir en que lea moita poesía para acadar a voz de seu e escribir todos os días para que, como me dixera Cunqueiro, non me limitase a ser un escritor de ocasión”).

 


Un encontro moi rico, co profesorado presente, na biblioteca do centro, un respecto total ás miñas palabras e un desexo profundo de que a poesía poida entrar nos seus intereses persoais, actualmente como adolescentes e, nun futuro próximo, como adultos.