martes, 14 de septiembre de 2021

CATAVENTO DE POEMAS INFANTÍS (LXXXII) "Nobelo de luz", de Charo Golmar

 






                                       CHARO GOLMAR (Lalín,-)

 

 

Hoxe arrinco

das lembranzas

o relato singular

dun neno, río encorado,

Charo Golmar

que quere sucar o mar.

 

Achegouse un día

co seu sorriso aberto,

mans de manteiga,

alma refén

e bico preso.

 

Pereiriño flor

de ollada mol

e voz en eco,

quedpo para sempre

asido do meu peito.

 

            *

 

 

Na varanda do ceo

espile o vento,

a friaxe da noite

e mais os medos.

 

          *

 

 

Mamá é

paxaro preso.

Eu enténdoa.

 

Pechado na miña gaiola

de silencios,

palpo os seus medos.

 

Ao meu carón,

sempre preto,

amor inmenso.

 

Quero ser pomba branca,

sucar o ceo,

ser nobelo de luz

no meu peteiro.

 

 

            *

 

Delóngase o día

sobre os outeiros

con recheos de luz

e neboeiros.

 

Tínguese o solpor

de verde esperanza,

devezos renovados

dun mar en calma.

 

As voces andoriñas

voan cos ventos

facéndome cóxegas

abrindo vieiros.

 

 

(Do libro Nobelo de luz, ilustrado por Amalia López Brea e editado por Edicións Fervenza, 2021)