jueves, 29 de julio de 2021

CATAVENTO DE POEMAS INFANTÍS (LXXX) "O libro das avoas", de Xosé Antonio Perozo

 





                      XOSÉ ANTONIO PEROZO (Llerena, 1951)

 

 

MIÑA  AVOA FOI…

 

Miña avoa foi á feira,

na feira mercou dous pans,

os pans gardounos na cesta,

a cesta pillouna un can,

Xosé Antonio Perozo (Foto Wikipedia)


o can escapou á rúa,

e na rúa un pillabán

rouboulle os seus pans ao can.

 

Miña avoa foi ao monte,

no monte cazou coellos,

os coellos ían nun saco,

o saco era ben vello,

por vello tiña un buraco,

polo buraco os coellos

liscaron ao monte ao cabo

e alí morrerán de vellos.

 

 

MESTRA

 

Para facer os deberes

eu teño un truco secreto.

Vou á casa da miña avoa,

porque ela sabe ser mestra

e as dúbidas voan soas.

 

 

SOIDADE

 

Hai unha avoa sen netos,

sen netas, nin cans, nin gatos,

a min dáme moita mágoa

pensar que a coman os ratos.

 

 

TEMOS

 

Temos avoas pintoras,

temos avoas que bailan,

temos avoas artistas,

temos avoas que cantan,

 

Ilustración de María Lires
hai avoas arquitectas,

temos avoas doutoras,

hai avoas xornalistas,

hainas que son profesoras,

 

temos avoas que venden,

temos avoas que mercan,

temos avoas que falan,

temos avoas que calan.

 

Cando temos unha avoa

temos un rico tesouro.

E se temos dúas avoas

temos un castelo de ouro.

 

 

 

(De O libro das avoas, publicado por Editorial Galaxia, 2021)