martes, 18 de mayo de 2021

Poemas de "DARÍO A DIARIO", de XELA ARIAS

 




Darío a diario.

Invasión que se me convén fantástica.

Invasión sen ocasión.

Invadíuseme a vida de cueiros e biberóns,

de roupiñas pequenas e xoguetes de colores,

de risas, choros, agarimos, agarimos.

 

Darío a diario.

A túa man ocupa un cuarto da miña xigante,

por iso detesto un pouco tantas palabras.

Todas para ti, ¡son a raíña parlante!,

¡emperatriz de sonidos guturais en diante!

 

 

 


 


E, por certo e para sempre, contigo a miña maior diversión.

 

 


 


Busco o modo de te acompañar sen estorbo,

que sexas ó meu carón feliz e creador

de ti,

de ti e mailo mundo que apañes.

 

 


 


INSTANTÁNEA DA TÚA VISIÓN

 

Arróupote arrequecido no meu colo:

sómo-lo globo terráqueopousado nos raios do sol,

teu pai.

 

 

 


 

A túa ollada incendaria anima tartarugas plásticas,

camións de engano.

Con pernas magras percorres metros de corredor.

 

Que con cabeza e corazón limpo dirixas,

meu ben,

a orquestra da túa vida.

 

 

 


 


Só teño contigo, Darío, unha dor difícil de esquivar

(e por riba está non máis comprender que sufrirás),

¿Cómo é iso de te saber disciplinar?

Lembro tantas que rompín, outras que esquezo xa.

 

Ai, si, corazón, aí busco axuda,

que vexo treme-las follas das árbores coa treboada

e procuro eu o nordés,

unha brisa.